Prihlásenie na účet

Nový užívateľ? Zaregistruj sa!

zabudli ste heslo?

Zabudnuté heslo

Ak ste niekedy pracovali v kaviarni či reštaurácii, tak to veľmi dobre poznáte. Sú isté situácie, v ktorých hrá kľúčovú úlohu čašnícka hrdosť, zákaznícka nevedomosť alebo sa nejaký ten trapas jednoducho prihodí. Smejeme sa na tom často roky ale teraz prichádza čas, podeliť sa o tieto zážitky aj s Vami!

 

Tento jeden je môj obľúbený ešte z čias, keď sa platilo korunami:

 

Hosť: “Veľké pivo si poprosím”

Barman: “A osemnásť by bolo?”

Hosť: “Dvadsať, to je dobré…” a spokojne odkráča od baru aj keď jeho vek je asi 16 rokov.

 

Takto sa bavil muž so ženou pri výbere jedla:

 

On: “Na čo máš chuť?”

Ona: “Neviem, asi by som si najskôr prečítala menu.”

On: “Tak choď do knižnice!”

 

 

A zasa jedna zaujímavá storka z baru:

 

Hosť: “Máš masky?”

Barman: “Čo či mám?”

Hosť: “No masky, nemáš masky?”

Barman: “Prečo by som mal mať masky?”

Hosť: “Šak sigarety – masky!” Pán na bare bol veľmi šušľavý.

 

A tradičnú objednávku anglickej slečny poznáte? :

 

Ona: “Takže ja si dám burger bez rajčiny a cibule, k tomu hranolky, extra cibuľové krúžky, dvojitú majonézu a potom mi prineste ešte čokoládový cheesecake prosím.

Čašník: “A na pitie?”

Ona: “Colu light, mám diétu”…

 

Zaujímavá otázka menej skúseného hosťa:

 

“Prosím vás, ako chutí steak?” – na odpoveď by ste zrejme potrebovali niekoho, kto vám popíše chuť rajčiny bez toho, aby vyslovil odpoveď – ako rajčina…

 

 

O rezervačnom systéme sme písali nedávno, tu je jedna "bomba" z prostredia reštaurácií s rezervačným systémom:

 

(Zákazník vstúpi do reštaurácie a všimne si, že tu platí usádzací systém)

Hosť: “Dobrý deň, dvaja budeme”

Manažer: “Obávam sa pane, že to nebude možné, nakoľko sme plne vyrezervovaný.”

Hosť: “Takže kvôli tomu sa u vás nemôžem najesť?”

Hosť veľmi nahnevane odkráča a nezabudne zverejniť sťažnosť, pretože sme na webe neupozornili na to, že dnes večer o 20:00 počas Valentína nemáme voľný stôl bez rezervácie.

 

A ešte posledný tiež z prostredia rezervačného system:

Manažér: “Dobrý deň, máte rezerváciu?”

Hosť: “A čo som indián?”

  

Ak poznáte z tejto brandže tiež nejaké zaujímavé historky, neváhajte ich uviesť do komentárov pod článkom alebo jednoducho na našu FB stránku.