Prihlásenie na účet

Nový užívateľ? Zaregistruj sa!

zabudli ste heslo?

Zabudnuté heslo

Hľadáte miesto na oddych, skvelú gastronómiu a relax? Tak jednoznačne čítajte ďalej rozhovor s marketingovou manažérkou Wellness Hotela Spark.

Akú kuchyňu preferujete vo Vašom hoteli a prečo?

Výber jedla je v našom hoteli proces, na ktorom si dávame obzvlášť záležať. Našu klientelu tvoria hostia z mnohých kútov sveta, preto sme sa rozhodli starostlivo vybrať to najlepšie z viacerých kuchýň, aby malkaždý hosť našej reštaurácie možnosť vychutnať si jedlo na vysokej úrovni a zároveň ulahodiť svojim chutiam.

 

 

Ako dlho je Váš hotel otvorený a prečo práve poloha spojená s

prírodou?

Hotel je v prevádzke od marca 2012. Ako si každý ihneď všimne, hotel je umiestnený prakticky uprostred lesa, avšak zároveň je ľahko dostupný nielen z Malaciek, ale i z Bratislavy. Podarilo sa nám tak skĺbiť pokoj vidieka a rýchlosť a dostupnosť z miest. Táto jedinečná kombinácia poskytuje hosťom, ktorí využívajú naše služby počas pracovných ciest, vyvážený pomer pracovného zaťaženia a relaxu v tichosti prírody. Taktiež sme výhodným riešením pre rodiny s deťmi, či páry, ktoré chcú stráviť pobyt mimo zhonu bežného života a zároveň práve kvôli tomu zhonu nemajú možnosť cestovať niekoľko hodín do iných hotelových zariadení.

 

 

Aké najchutnejšie a najlepšie jedlá máte v reštaurácii ?

Na túto otázku zrejme neexistuje objektívna odpoveď. Každému chutí niečo iné a my radi náš jedálny lístok pravidelne vylepšujeme. Úlohou obsluhy v reštaurácii je preto okrem iného čo najlepšie poradiť a odporučiť hosťovi jedlo na základe indícii, ktoré mu hosť sám poskytne. Keď to však zoberieme štatisticky podľa objednávok, vyhráva u nás jedlo: Grilovaná bravčová panenka so smotanovo – hríbovou omáčkou a čipsom z čierneho koreňa na pretláčaných zemiakoch s cibuľkou.

 

4. Aké jedlá preferujú Vaši návštevníci? 

Výber jedla sa líši od charakteru návštevy, samozrejme. Zahraniční hostia, ktorí navštívia náš hotel, či už pracovne alebo za účelom relaxu , si radi doprajú gurmánske zážitky na vyššej úrovni. Sme však hrdí na to, že sa k nám stále častejšie vracajú rodiny s deťmi, pre ktoré naši kuchári vytvárajú špeciálne „rozprávkové“ variácie.

 

Aký je u Vás rozdiel medzi Slovenskými a zahraničnými návštevníkmi v správaní vo vašej reštaurácii?

Väčšie rozdiely sme nebadali. Avšak je pravdou, že zahraniční hostia reštaurácie sú v istom zmysle odvážnejší vo výbere a neobávajú sa skúsiť možno i neobvyklejšiu skladbu chutí. Slováci sa ukázali ako konzervatívnejší hostia, avšak je pre nás česť aj to, že sa k nám vracajú i kvôli tradičnejším či rýdzo slovenským pokrmom.

 

Kedy je Váš zákazník spokojný?

Keďže sa snažíme vždy poskytnúť hosťom stopercentný servis, veríme, že spokojnosť sa u každého dostaví, i keď pravdou je, že nie vždy je spokojnosť hostí tak znateľná. Jednoznačným znamením, že sme odviedli dobrú prácu je opätovný návrat našich hostí. Mnohí sú stálymi zákazníkmi a cítia sa u nás ako doma. Tí, ktorí takú možnosť nemajú, nám často pri odchode slovne vyjadria pochvalu a prísľub, že budú šíriť naše dobré meno ďalej.

 

 

Z akých surovín varíte vo Vašej kuchyni?

Našou devízou je veľký dôraz na sezónne plodiny. Vo všeobecnosti sa snažíme pravidelne obohatiť stabilný jedálny lístok o rôzne zaujímavé sezónne ponuky, napríklad husacie a kačacie hody, či špeciality zhokaida. Veľmi často sú tieto akcie založené na ľudových tradíciách a zvyklostiach, špecifických pre daný čas v roku. Opäť tak ponúkame hosťom niečo, čo je v súčasnosti v istom zmysle nedostatkovou komoditou a po čom je čoraz väčší dopyt.

 

Ako ste spokojní so sezónnymi jedlami, ako napríklad Kačacie a Husacie hody?

S kačacími a husacími hodami sme z našej strany veľmi spokojní, súdiac podľa dopytu hostí a často i chválami pre našich kuchárov a obsluhu. Vychutnávať si sezónne jedlá bolo v minulosti niečo celkom prirodzené, dnes je už všetkého celoročne dostatok. Snažíme sa poukázať na výnimočnosť každého obdobia práve prostredníctvom gastronómie a iste i napriek dostupnosti potravín je rozdiel v kvalite počas sezóny viditeľný.

 

Čo považujete za najdôležitejšie pri prevádzkovaní reštaurácie

v hoteli?

Najdôležitejšia je atmosféra. Jedlo môže byť vynikajúce, obsluha profesionálna, interiér vycibrený, avšak ak by sme k tomu v našom hoteli nepridali ešte akýsi pomyselný priateľský dotyk, neodchádzali by od nás hostia s úsmevom. Rodinná atmosféra je to, čo robí našu reštauráciu výbornou voľbou pre príjemné posedenie. Predovšetkým teraz, v čase Vianoc je tu útulne. Posedieť si pri teple a svetle ohňa v krbe s hrnčekom horúcej čokolády či pri skvelom jedle prichádzajú naši hostia z blízkeho i ďalekého okolia.